Bantuan Banjir untuk Pelanggan Individu, PKS dan Pelanggan bukan Runcit Maybank

Maybank menawarkan bantuan untuk mangsa banjir (pelanggan individu, perusahaan kecil dan sederhana, dan pelanggan bukan runcit) yang termasuk

  • Rebat perkhidmatan tunda maksimum sehingga RM100 di pusat servis Perodua berhampiran
  • Diskaun 20% ke atas alat-alat ganti terpilih
    • Semua barangan elektronik, gasket baik pulih enjin, tempat duduk kenderaan, kemasan pintu dan permaidani
  • Pemeriksaan percuma kenderaan

Pelanggan Maybank yang terjejas akibat banjir boleh memohon bantuan ini melalui

  • E-mel kepada floodrelief@maybank.com dan sertakan sekali maklumat seperti 
    • Nama/nama syarikat, 
    • Nombor IC/Pendaftaran Perniagaan,
    • Nombor telefon,
    • Jenis pinjaman/produk (cth. Gadai Janji, Sewa Beli, Pembiayaan Pinjaman Berjangka),
    • Nombor kenderaan (untuk sewa beli)
  • Kunjungi atau hubungi mana-mana cawangan Maybank, Pusat PKS, Pusat Perbankan Perniagaan atau Pusat Kewangan Auto (yang mana berkaitan) di seluruh negara

Sumber:

https://www.astroawani.com/berita-bisnes/maybank-tawar-bantuan-kepada-pelanggan-terjejas-banjir-di-seluruh-negara-337365

INISIATIF TERKINI

Ekonomi

INISIATIF TERKINI

INISIATIF TERKINI

Ekonomi